lördag 24 april 2010




Jag har städat min garderob så nu är sommarkläderna framme ;),
även städat mitt rum, bara damsugning å skurning kvar ... ;p
får se om jag orkar fara ut idag? Sanna tyckte jag skulle följa till fredde fisk iaf, men vi får se, ha rju inte träffat dom människorna på typ 1 år om inte mera .. så det vore ju alltid roligt, men nu snart blir det iallafall att fara med mamma till kp, och lämna igen filmen jag hyrde igår, sen skulle hon köpa tossipapper och syster så då ska vi dit och lämna det med =) så dags att börja åka nu kanske ?
och imorn kommer min älskling hem och jag har saknat han som stryk, men ändå rätt skönt eftersom vi har varit med varandra nästan varje helg ? så imorn då ska han komma till mig och jag ska pussa sönder han !:D


Kristoffer Lundkvist, du är mitt allt och jag älskar dig mest av allt i hela universum <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Följ min blogg med bloglovin