tisdag 2 februari 2010

2 februari

Nu har jag inte skrivit på hundra år känns det som, men det kan bero på att jag spenderat hela min helg i boden, vilket var sådär, men lätt värt det ;) , fick alla rätt på teoriprovet och det tog typ 5 min att skriva, fast det är klart det var ju bara 25 frågor och dom var hur enkla som helst.
vi hade ju just gått igenom alla innan, så nu har man skoter kortet, måste bara vänta tills dom där papprerna kommer i brevlådan:D så jag kan skicka in det :D sen kan jag köra hur mkt som helst:P
Sen for krille hem idag, har har ju varit här nu i 2 veckor .. fast man kan inte påstå att han varit med mig mycket för då skulle jag ju ljuga. han har nästan bara umgåtts med min mamma och faserna., så då vet ni det (=

Nä nu blire tbx till praktiken, slutar 4 så då syns vi då;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Följ min blogg med bloglovin