torsdag 28 januari 2010

28 januari

Vaknade just!, och jag skulle på praktiken idag bara så ni vet det. men då var ju en kristoffer som inte väckte mig då han gick till busssen =( , bajs unge .. så jag vaknade nysss... hojja bajs blä då var en hel dag förstörd. hihi

var och badade i boden igår med therese och micke, sen var vi förbi godis arenan en sväng oxå mycket gott, och mina favorit klubbor så man blir blå i munnen och den har ett tuggummi i mitten :D GOTTTTTT! sen sulle han köra in på gården och släppa av oss, men då körde han fast först. fick ci sitta där en kvart sen släpte han av oss och jag sa kör andra vägen tbx han bara nej, så han körde fast igen och då kom det massa folk som hjälpte han lös var typ 10 pers haha sen blev alla sura fö rjag bara stod och kolla på

nä nu blire äta nå frulle och sen får vi se vad som blir av

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Följ min blogg med bloglovin