tisdag 26 januari 2010

26 Januari 2010

Sådär ja, nu ska vi se om jag kan hålla mig till den här ;), vilket kan bli ganska så svårt!.
men ska försöka. jag blir less så fort, fast har kommit på nu att det är ju bara byta utsende ;p haha :D

Sitter med krillioffer nu han gör faser på mammas dator, han har ju snart uppkörning å teori, så då måste alla faser vara klara,
ingen skola för mig idag eller praktik snarare, för jag är typ sjuk, men enligt doktorn är jag frisk, var dit idag för igår känndes de hela tiden som om jag skulle svimma, had eont över allt osv osv .. kändes även det imorse, men det blir bättre och bättre nu har jag endast ont i lungorna och mellan gärdet, så får hoppas att det försvinner, imorn måste jag iaf gå för nu är jag less på att sitta inne nog för jag har varit en sväng på konsum och en sväng till vdc oxå men det räknas inte ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Följ min blogg med bloglovin