onsdag 27 januari 2010

Vaknade för bara en liten stund sen, jag som skulle på praktiken idag, men nä så blev de inte hade så ont i huvet när jag vaknade har det fortfarande oxå men ska ta mig en panodil så kanske det släpper =) , för jag tänker inte sitta inne hela dagen, skulle ju leka med tessi, så det blir ut sen om jag orkar inte så pepp för vädret men men .. har inget busskort heller för det har krille, sa ju igår att han kunde ta det för han har ju slut pengar på sitt busskort, men han skulle ju till skolan idag och fylla på sitt så, då får han ta och komma tbx med det sen =) , imorn blire praktiken ett tag sen vet jag inte .. och på fredag blire skolan sen boden så är it hemma förrän typ 22.00 då.. bror på vilken tid det går en buss :p haha , ska ju dit med sara och ta skoter kortet men vette fan vars det ligger medborgar skolan alltså ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Följ min blogg med bloglovin