måndag 15 mars 2010

Gör väl ett nytt försök med att skriva vad som är gjort ihelgen :),
ifredags tog jag kvart i 9 bussen till rosvik, så kom fredde,modde,niklas å pippi och hämtade mig på e4an, sen for vi och hämtade krille vidare till kaffa för krille vela ha En öl. sen körde fredde hem pippi och niklas och vi andra for till statoil i norrfjärden, sen hem :), i lördags gjorde vi typ inget på hela dagen, satt inne nästan hela dagen, till vi for till nippe, och sen till betel, så då körde vi ju skoter dit, och det var ju inge roligt för vi välte å ont i armbågen fick jag, jävla plogkarm. sen då vi kom till betel satt vi bara å dryga sen for vi till nippe å såg film , nån tråkig robot film, fast lite häftig vare den ju :P. sen hem å sovde , igår så for vi ut en sväng och grilla korv med modde & lilldavid i skoterstugan, sen hem och till ok en sväng var även förbi krilles mormor, sen imorse vaknade jag av att robert väckte först alex å sen mig tjugo i 6 på morgonen, för att vi skulle åka med han till luleå, så då kom jag hem typ halv 7, sovde 40 min sen upp å göra sig i ordning och vidare till skolan ;P där blev det rapportskrivning på hög nivå, fast jag gör bara en artikel, eftersom gjorde man en artikel får man G ;p så thats god! :) jag han fan långt tack vara ulla-britt ;p
sen blev det hem å toan såg ut förjävligt. :O seriöst då trodde jag att jag skulle dö, det kommer upp bilder sen, har bara inte hunnit lägga in dom på datorn än, men nu lite bilder!


sara & jag Kristoffer <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Följ min blogg med bloglovin