torsdag 4 mars 2010

Så där , nu är nya prover tagna, skulle ju bara ta för järn idag, men det blev flera, eftersom mina prover dom tog igår innan dom skrev ut mig från sjukhuset hade kongruerat eller va det hette, alltså blodet hade stelnat så dom kunde inte ta prover från det, så då vet ni det,

Har nyss städat i mitt rum lite smått, damsugit och plockat upp från golvet, jag lovade ju även krille att jag skulle städa tills han kom hem, men nu ska jag börja göra mig i ordning för att ta bussen till therese, men jag tänkte faktikst promenera, men tänkte att jag går hem ist, så kanske jag kan gå förbi syster en sväng, å se hur dom har det där =) , har ju inte träffat varken hon eller oliver på ett tag.. och jag är ju ändå frisk nu för hoppningsvis.. så då äre bara vänta å se vad dom nya proverna säger då .. skönt att vara hemma iaf .. sin egna säng SKÖNT :) nä nu måste jag ju tralla till bussen,

PussHejs ;) <3
Finns på mobilen om de vills nå;) , funderar om jag ska fylla på den , men vafan jag blir ju fattig då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Följ min blogg med bloglovin