onsdag 10 mars 2010

Nyss gjorde jag pasta alfredo, eller vad fan det heter ;), men det blev inte nog smakrikt, haha, kan du tänka dig det sanna ? jag gjorde maten :D , så nu väntar man bara på att älskling ska komma å äta den ;), haha :D men tråkigt bara att det inte fans nå dill å stoppa i =P.

Idag äre första dagen jag är hemma länge, på länge;), haha ,
i lördags for vi lika fort vi vaknade samma söndag, å nu är jag hemma igen ;P. har ju som sagt varit hemma på lunch igår 20 min för sen kom carrrkan å hämtade mig, sen så idag var jag hemma 40 min ;), å nu i flera timmar:) känns fan skönt, men har inte gått in i mitt rum än, konstigt nog för jag brukar vara där inne 24/7 då jag är hemma, men jag rymms inte, det är så jävla stökigt, så krille kommer bli tokig..

Idag var kakelackedödarna här antisimeks eller vad dom heter, men inte åga av nå kackelackor inte.. utan vi har fått vatten skada i badrummet så dom var här å mätte. så vilken dag som helst kommer dom å river ut rubbet. less jag är. då måste vi tydligne gå till lokalen å duscha å det kan dom ju feting glömma att jag ska tralla dig före fan på morgonen bara för att lulebo har uräckliga lägenheter?. PRECIS. så fuck you!. fårse hure blire men duscha hemma ska jag då göra, om inte jag far till pappsen eller krille .. ... .....

Heipa

1 kommentar:

 
Följ min blogg med bloglovin